Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków unijnych, w zależności od jego rodzaju, wymaga odpowiedniej wiedzy za zakresu:

  • Aktualnie obowiązujących przepisów prawnych i zamówień publicznych,
  • Wytycznych dot. rozliczania kosztów projektu,
  • Realizacji procesów zarządczych zgodnych z wytycznymi linii finansowania,
  • Analizy ryzyka w kontekście zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego i zmian w harmonogramie projektu,

a zatem, przedsiębiorca realizujący projekt powinien posiadać zespół, w składzie: prawnik, specjalista ds. zamówień publicznych, finansista, księgowy, analityk rynkowy, a także doświadczonego managera, o odpowiednich kompetencjach do zarządzania projektem unijnym.

Klienci, którzy otrzymali dofinansowanie na realizację projektu, otrzymują od nas wsparcie w zarządzaniu jego realizacją. Większość linii finansowania umożliwia zakwalifikowanie kosztów poniesionych na zarządzanie projektem do dofinansowania, dzięki czemu realne koszty naszej obsługi mogą zostać obniżone nawet do 15%.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami!

Jedyne źródło wiedzy dotyczącej porad, ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz aktualności branżowych: