Na rynku istnieje coraz większa świadomość roli odpowiednio zdefiniowanej marki, jako jednego ze sposobów zainteresowania klienta swoimi produktami. Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie zarówno w tworzeniu marek dla nowo-powstałych podmiotów gospodarczych, jak również – odświeżania istniejących już identyfikacji wizualnych.

W tym celu eksperci wykonują audyt diagnozujący identyfikację wizualną przedsiębiorstwa. Jest on podstawą do przygotowania strategii marki obejmującej m. in.

  • Analizę SWOT dotychczasowego wizerunku,
  • Analizę konkurencji,
  • Analizę rozwoju marki w kontekście branżowym.

Wyniki analiz stanowią podstawę do stworzenia koncepcji marki w kontekście najbardziej istotnych z punktu widzenia działalności przedsiębiorstwa, zmiennych, np. standardów branżowych, środowiska rynkowego, metod kreowania wizerunku przez konkurentów, wartości marki.

Stworzenie nazwy i znaku marki odbywa się na podstawie szczegółowych analiz oddziaływania poszczególnych wariantów na zdefiniowane grupy odbiorców produktów lub działalności właściciela marki. Nasi klienci otrzymują najbardziej zasadne z punktu widzenia wpływu na rozwój biznesu, warianty.

Na podstawie ostatecznej rekomendacji, tworzone są wzory materiałów do użytku wewnątrz firmy, jak i referencje dotyczące możliwości wykorzystania ich w działalności promocyjnej.

Dzięki analitycznemu podejściu do tematu tworzenia marki, nasi klienci otrzymują markę, jako produkt, o określonych właściwościach. Ponadto, potencjał rynkowy stworzonej marki jako produktu, w przyszłości może skutkować osiągnięciem dodatkowego źródła przychodów poprzez komercjalizację marki.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami!

Jedyne źródło wiedzy dotyczącej porad, ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz aktualności branżowych: