Szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy

Oferujemy kompleksowe szkolenia, dzięki którym kultura i zwyczaje biznesowe ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich przestaną być nieznane i budzić lęk. W ramach szkoleń zajmiemy się takimi tematami, jak innowacja na Bliskim Wschodzie, bariery wejścia na rynek, kultura biznesu w ZEA czy strategie dostosowane do nowego rynku. Dzięki bogatej w treści strukturze szkoleń otrzymasz holistyczną, zintegrowaną dawkę wiedzy, która pozwoli nie tylko na efektywne prowadzenie negocjacji z kontrahentami w ZEA, ale i na systematyczny rozwój biznesu i osiąganie coraz wyższych zysków.

Zrozumienie

Kultura biznesowa na rynku

Rozwój

Wybór strategii cenowej na rynki zagraniczne

Wzrost

Dostosowanie produktu do potrzeb rynku

Szkolenia dla twojej firmy

Dzięki bogatej w treści strukturze szkoleń otrzymasz holistyczną, zintegrowaną dawkę wiedzy, która pozwoli nie tylko na efektywne prowadzenie negocjacji z kontrahentami w ZEA, ale i na systematyczny rozwój biznesu i osiąganie coraz wyższych zysków. Dowiesz się, jak stworzyć funkcjonalny plan eksportowy, czym różni się rynek polski i arabski, i jak dostosować istniejący model biznesowy do zastanych w Emiratach warunków.

  • Warsztaty dotyczące nawiązywania współpracy: negocjacje, zawieranie umów handlowych, oraz umiejętności negocjacji
  • Szkolenie z zakresu kluczowych założeń i sposobu wdrożenia Strategii opracowanej w ramach projektu
  • Praktyczne porady w zakresie strategii dystrybucji na wybranych rynkach
Strategia zagraniczna

Jak skutecznie zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych oraz dostosować ceny produktu do rynku

Dystrybucja

Praktyczne porady w zakresie strategii dystrybucji na wybranych rynkach. Jak wybrać dystrybutora i wyznaczyć mu zadania

Partnerzy

Budowa oferty dla partnerów zagranicznych, możliwość w zakresie polityki rabatowej

Kultura biznesowa

Trendy i modele biznesowe na rynku, szanse i ryzyka wejścia na rynek polskiej branży, różnice kulturalne

Konkurencja

Analiza konkurencji przedsiębiorstwa na rynkach eksportowych, analiza konkurencyjności produktu na wybranych rynkach eksportowych